Veelgestelde vragen
Belangrijke informatie en antwoorden op veelgestelde vragen
- Huurder
Je kunt met al je vragen over je boeking terecht via mail op info@luxurysloepverhuur.com, telefonisch op tel: 0513 848 894, of stuur ons een berichtje via WhatsApp.
Als je online boekt, kun je aan het einde van de boeking veilig betalen via iDeal.
Je kunt bij ons veilig betalen met iDeal.
Onder bepaalde voorwaarden, zoals aanhoudende regen en windkracht boven 6, kun je je boot kosteloos omboeken naar een nieuwe datum. Dit geldt alleen voor de eendaagse verhuur. Voor andere omstandigheden, bekijk onze HISWA algemene voorwaarden.
Luxurysloepverhuur heeft voor al onze sloepen en opvarenden een WA casco verzekering afgesloten.
We begrijpen dat je huisdier een belangrijk onderdeel is van je gezin en daarom bieden we deze service aan voor een toeslag van slechts 35,-
er geldt een borg van €150, die op locatie voldaan moet worden. Deze borg wordt niet online betaald.
De huurprijs is exclusief brandstofkosten. Mocht je de boot niet met een volle tank terugbrengen, dan verrekenen we de brandstofkosten met de borg.
Zorg ervoor dat je je ID-kaart bij je hebt.
Technische mankementen die binnen 2 uur gerepareerd kunnen worden, geven geen recht tot reductie van de huursom.
Bij aanhoudende regen en/of windkracht boven 6, is het mogelijk om je boeking kosteloos te verzetten naar een latere datum. Dit geldt alleen voor een eendaagse reservering.
Ja, dat kan! Standaard bedraagt het eigen risico €1000. Je kunt dit verlagen naar €500 voor een toeslag van slechts €25.