Veelgestelde vragen

Belangrijke informatie en antwoorden op veelgestelde vragen
Waar kan ik terecht met vragen over de boeking?
Je kunt met al je vragen over je boeking terecht via mail op info@luxurysloepverhuur.com, telefonisch op +31 6 21961869, of stuur ons een berichtje via WhatsApp.
Hoe kan ik een reservering betalen?
Als je online boekt, kun je aan het einde van de boeking veilig betalen via iDeal.
Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?
Je kunt bij ons veilig betalen met iDeal.
Kan ik de reservering annuleren?
Onder bepaalde voorwaarden, zoals aanhoudende regen en windkracht boven 6, kun je je boot kosteloos omboeken naar een nieuwe datum. Dit geldt alleen voor de eendaagse verhuur. Voor andere omstandigheden, bekijk onze HISWA algemene voorwaarden.
Ben ik tijdens de huurperiode verzekerd?
Luxurysloepverhuur heeft voor al onze sloepen en opvarenden een WA casco verzekering afgesloten.
Kan ik tijdens mijn huurperiode mijn huisdieren meenemen?

We begrijpen dat je huisdier een belangrijk onderdeel is van je gezin en daarom bieden we deze service aan voor een toeslag van slechts 35,-

Hoe werkt de betaling van de borg?
Je kunt de borg ter plekke betalen via pin.
Zijn de brandstofkosten inbegrepen in de prijs?
De huurprijs is exclusief brandstofkosten. Mocht je de boot niet met een volle tank terugbrengen, dan verrekenen we de brandstofkosten met de borg.
Welke documenten moet ik meenemen voorafgaand aan de huurperiode?
Zorg ervoor dat je je ID-kaart bij je hebt.
Wat als er een technisch mankement is?
Technische mankementen die binnen 2 uur gerepareerd kunnen worden, geven geen recht tot reductie van de huursom.
Slechtweergarantie?
Bij aanhoudende regen en/of windkracht boven 6, is het mogelijk om je boeking kosteloos te verzetten naar een latere datum. Dit geldt alleen voor een eendaagse reservering.
× Hoe kan ik je helpen?