Veelgestelde vragen

You can’t be crabby when you’re on a boat. 

Waar kan ik terecht met vragen over de boeking?

U kan contact opnemen via de mail info@luxurysloepverhuur.com of telefonisch op nummer +31 6 21961869 of whatsapp 

Hoe kan ik een reservering betalen?

Bij online boeken kun je aan het einde van de boeking veilig via I-deal betalen.  

Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?

Je kunt veilig betalen via I-deal 

Kan ik de reservering annuleren?

U mag onder voorwaarden (bij aanhoudende regen en boven windkracht 6) boot wel kosteloos omboeken naar een nieuwe datum Dit geldt dus alleen voor de eendaagse verhuur. Er kunnen zich ook andere omstandigheden voordoen, waarom u de gereserveerde boot wilt annuleren. Hiervoor verwijzen wij naar de  algemene voorwaarden van de HISWA. 

Ben ik tijdens de huurperiode verzekerd?

Luxury sloep verhuur heeft voor zijn sloepen en de opvarenden een WA casco verzekering afgesloten. 

Hoe werkt de betaling van de borg?

Dit kan ter plaatse via pin betaling.  

Zijn de brandstofkosten inbegrepen in de prijs?

Het huren is altijd exclusief de brandstof, dit verrekenen wij met de borg in het geval u de boot niet met een volle tank terug brengt. 

Welke documenten moet ik meenemen voorafgaand aan de huurperiode?

ID kaart.  

Wat als er een technisch mankement is?

Mankementen die binnen 2 uur gerepareerd  kunnen worden geven geen recht tot reductie van de huursom. 

Slechtweergarantie:

bij aanhoudende regen en/of boven windkracht 6 is het mogelijk om een boeking kosteloos te verzetten naar een latere datum. Dit kan alleen voor een reservering van 1 dag.

Neem contact met ons op!

Als je meer wilt weten, vragen hebt of gewoon heel graag op het water wilt; bel ons of stuur ons een e-mail! Wij zijn je graag van dienst!